Gādīgs darba devējs – vai ir vērts piepūlēties?

Neviens triumfs nenotiek vienas dienas laikā, un, ja esat uzņēmējs ar ilgtermiņa panākumu vīziju, jums ir jābūt gatavam ieguldīt, lai sasniegtu vairāk.
Ieguldījums darbinieku fiziskajā labsajūtā bieži vien nav uzņēmuma prioritāšu saraksta augšgalā, jo “ikdienišķāku” problēmu risināšana paņem lielāko daļu enerģijas, kā arī šķiet, ka nav izmērāmi tieši ieguvumi no ieguldījuma darbinieku labsajūtā.

Tomēr rūpes par darbinieku veselību un labklājību nav tikai hipsteru jaunuzņēmumu iezīme. Būt pamanītam, tikt sadzirdētam un būt aprūpētam – tās ir cilvēka pamatvajadzības, uz kurām patiesībā balstās viss – arī uzņēmuma panākumi un izaugsme.

Ja kā darba devējs vēlaties būt maratona nevis sprinta skrējējs, tad ar nostāju, ka “jāpadomā, jāapspriež…” būs par maz. Vismaz mūsdienu pasaulē. Nepieciešamās darbīvas ir “jāveic” nevis par tām “jārunā, jādomā”. Bet kāpēc ir svarīgi rūpēties par darbinieku fizisko labsajūtu?

Labi aprūpēts darbinieks sasniedz vairāk

Darbinieks, kura ķermenis ir vesels un kuram nav jāuztraucas par darba apstākļu izraisītām saslimšanām, ir daudz efektīvāks. Tiek paveikts patiešām vairāk. Un par to nav vērts diskutēt.

Profilakse ir ilgtspējīgāka

Viena no iespējām ir pievērt acis un gaidīt ugunsgrēku, bet atcerieties, ka maratons jeb ilgtermiņa ieguldījums (profilakse) ir rentablāka stratēģija.
Nesteidzieties un izvērtējiet situāciju – apdomājiet, ko vēl varētu darīt, piemēram, lai samazinātu vai novērstu diskomfortu, ko rada ilgostoša sēdēšana? Izjautājiet savus darbiniekus un uzziniet, kas tiem nepieciešams ergonomiskai darba videi. Ja nepieciešams, piesaistiet speciālistus. Uzrunājiet un uzklausiet darbinieku atsauksmes, rīkojieties!

Laba pašsajūta palīdz būt radošākam

Jo labāka ir darbinieka fiziskā pašsajūta, jo radošāks, uz sadarbību vērsts un elastīgāks būs viņa darba stils. Pārmaiņas noris raitāk un spēja koncentrēties ir pavisam cita.

Ilgtermiņa partnerība

Katrs uzņēmējs slepeni sapņo, ka viņa labākie darbinieki nekad nepametīs uzņēmumu. Vēl jo vairāk tāpēc, lai izvairītos no iespējamām neveiksmēm. Labā ziņa ir tā, ka šajā partnerībā ļoti svarīga loma ir darbinieka garīgajai, fiziskajai un sociālajai labklājībai, un to visu ietekmējat jūs kā darba devējs.

Darbinieks kā zīmola vēstnesis

Labi aprūpēts darbinieks ir lojāls un lepojas ar savu darba devēju, tādējādi palielinot tā konkurētspēju. Apmierināts darbinieks ir īsts zīmola vēstnesis un jums nav jāalgo ietekmētāji, jo darbinieks ar cieņu un pateicību izsakās par darba devēju un šāda atzinība ir ļoti svarīga.

Vai esat pamanījuši, kā daži uzņēmumi spēj piesaistīt labākos talantus? Kā viņi to dara? Pavisam noteikti, ka šādu panākumu atslēga nav tikai algas apmērs. Noslēpums slēpjas brīnišķīgā kombinācijā, kurā darbinieka fiziskajai labsajūtai ir daudz lielāka nozīme, nekā sākumā varētu šķist.

Jautāsiet, vai ir vērts tā pūlēties? Tas tiešām ir tā vērts.

Vai jūsu uzņēmums rūpējas par savu darbinieku fizisko labsajūtu?

Lasīt vairāk

Kāpēc Seisuk?

Kāpēc Seisuk?

Mēs patiesi interesējamies par jums “Seisuk” ir uzņēmums, kas specializējas uz augstumā regulējošo galdu un ergonomisko biroja mēbeļu raž...

Lasīt vairāk